A törésteszteket(crashtest), azért szokták végezni, a drága unatkozó kedvű, ám de igen kedves, mérnök barátaink, hogy kiváltképp jól szórakoztassák magukat és jókat derüljenek azon, ahogy például egy fiat polski szélvédőjét áttöri a próbababa feje. Na hát ez persze nem így van ... fontos munkát végeznek ezek a drága jó munkás emberek azzal, hogy megnézik vajon szétrepedhet-e a fejünk, ha egy volkswagen golf II-vel nekimegyünk valami szép kis akadálnyak, úgy 100 kilóméterperórával(persze, hogy szétreped). Engem igen érdekelnek az ilyen töréstesztek ezért pár gyöngyszemet meg is osztok veletek is. :D
-Mi lesz a trabantból ha karambólozol vele?
-Por-sche...
Sajnos porschét nem kapunk kézhez egy ilyen mutatvány után, de azért én megveregetném a vállát annak, aki megteszi. Jelentkezni a mutatványra lehet, insane vállveregetéséért és két kupac kopasz kukacért a szerkesztőségnél.
-Mi marad a fejedből, ha karambólozol egy polskit vezetve?
-Szar-sche....
Vicc updatelve.
Kocsi lezúzva.
Cigi rágyujtva.
Küldetés befejezve.
Ezt a 2 drága gyöngyszemet vezetvén pedig jogos a kérdés: Miért akar mindenki beeglet vagy régi golfot?
A golfnál még a hátsó ülésen utazónak is kiesett szerintem mind a 32 foga(akkor is ha nem volt meg mind)..
A bogár meg hát.. a bogár.
Utólagos hozzászólásom itt már nagyon nincs..
És most a kedvenc tesztem amin igazán lehet látni a technika fejlődését..
Egy Volvoban ülve azt hiszem nyugodtak lehetünk afelől hogy a légzsák kinyílása okozta égési sérüléseken kívül semmi bajunk nem lesz ugyan, de a 20 milliós kocsinknak szerintem "Astalavista, baby".De én szívesebben karambóloznék egy ilyen kocsit vezetve mint egy trabantot vagy egy régi, szocialista korszakból fennmaradt zsigulit.
Remélem mindekit meggyőztem arról, hogy volvot, saabot vagy landrovert tessék venni(utolsó kettőt csak a reklám miatt mondom ;D ), ne pedig ezeket a régi, ütött-kopott, ám de kultusz-kocsinak számító fostalicskákat..